2014. április 7.

Szeretem leső


Esőcseppek virgácsokban verekednek,
pedig a dolgok mind napbarnított kezek,
Felhő kiáltását kottázza kacagó por,
mely dacos dőre dagonyába sodor,
szeretem leső, szeretem percek.

Lucskos ruhába kap a csecsemő szél,
szakad a kötél, vitorlát bont a tél,
Kimondatlan kívánság, csüggedő harc,
kovács nélküli vas a béke-sarc,
szeretem leső, szeretem percek.

Még hezitál a világ, honnan, vagy mi-felől,
az idő mezítlábas lába  mozdul legelöl,
szeretem leső, szeretem percek.


esőcseppek virgácsokban
verekednek a dolgok csak
kerek napbarnított kezek
felhő kiáltást kottáz
a kacagó por
mely dacos dőre
dagonyát sodor
felhő ruhába kap
a tudatlan szél
szakadó kötényéből
vitorlát bont a tél
kimondatlan kívánság
csüggedetlen harc
kovács nélküli üllő
a baljós béke-arc
még hezitál a világ
honnan vagy mi-felől
az idő mezítlábas lába  
felváltva mindig legelöl
ezek a szeretem leső
szeretem percek
 
 
esőcseppek virgácsokban verekednek
és a dolgok csak kerek napbarnított kezek
felhő kiáltást kottáz a kacagó por
mely dacos dőre dagonyába sodor
rongyos ruhába kap a tudatlan szél
szakadó kötényből vitorlát bont a tél
kimondatlan kívánság csüggedetlen harc
kovács nélküli üllő a baljós béke-arc
még hezitál a világ
- honnan vagy mi-felől
az idő mezítlábas lába
felváltva de mindig legelöl
ezek a szeretem leső
szeretem percek
 (2021)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése